O NAS

  • HISTORIA SKRZATA

Nasze Przedszkole swoje działanie rozpoczęło 05.09.1988 roku.
Początkowo było placówką publiczną- Przedszkole nr 78.
Od momentu powstania Dyrektorem jest Pani mgr Magdalena Redlińska.
W 1995 roku placówka przekształciła
się w Przedszkole Niepubliczne,
a od 1999 roku wprowadziło również
do swojej oferty edukacyjnej integrację włączającą.

  • NASZA MISJA 

W naszym przedszkolu najważniejsze jest dziecko — jego radość, bezpieczeństwo
i rozwój. Wierzymy, że każde dziecko ma
w sobie ogromny potencjał, który rozkwita, gdy otacza je troska, zrozumienie
i inspirujące otoczenie. Naszą misją jest stworzenie miejsca, w którym maluchy czują się jak w domu — akceptowane, ważne i gotowe do odkrywania świata.

Codziennie oferujemy dzieciom zajęcia, które rozwijają ich ciekawość, wyobraźnię
i wrażliwość. Łączymy naukę z zabawą, dzięki czemu dzieci naturalnie uczą się poprzez działanie i doświadczenie.
W naszym programie znajdą Państwo m.in. zajęcia muzyczne, plastyczne, językowe, sportowe, a także liczne projekty, które uczą współpracy, empatii i samodzielności. Każde dziecko ma szansę odkryć swoje pasje i rozwijać się we własnym tempie.

Stosujemy nowoczesne metody edukacyjne, które angażują wszystkie zmysły i zachęcają do twórczego myślenia. Nasi nauczyciele,
w atmosferze ciepła i akceptacji
oraz z pełnym zaangażowaniem wspierają każde dziecko w jego indywidualnej drodze rozwoju, dbając o to, by nauka była radosnym i naturalnym procesem.

Wierzymy, że kontakt z naturą ma ogromne znaczenie dla rozwoju dziecka.
Dlatego spędzamy czas na świeżym powietrzu — w naszym przestronnym, bezpiecznym placu zabaw, pełnym zieleni, drzew i naturalnych zakątków
do odkrywania. Organizujemy też spacery
i zabawy w ogrodzie, aby dzieci od najmłodszych lat uczyły się miłości
i szacunku do przyrody.

  • NASZA KADRA 

Kadrę pedagogiczną stanowi sprawdzony zespół wykształconych, kreatywnych, pełnych pasji i ciepła nauczycieli, specjalistów, woźnych, terapeutów, dbających o przyjazną atmosferę. Dzięki stałej współpracy specjalistów
z nauczycielami, zapewniamy dzieciom najwyższą jakość opieki.
 *Nauczyciele wychowania przedszkolnego
To osoby z doświadczeniem i odpowiednim przygotowaniem pedagogicznym, które realizują program edukacyjny
z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka. Stosują nowoczesne metody nauczania, rozwijają ciekawość świata i wspierają rozwój emocjonalny, społeczny oraz poznawczy przedszkolaków.
*Terapeuci
Specjaliści, którzy prowadzą indywidualne
i grupowe zajęcia wspierające rozwój dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Pomagają w zakresie mowy, koncentracji, koordynacji ruchowej oraz integracji sensorycznej.
*Psycholog przedszkolny
Wspiera dzieci w rozwoju emocjonalnym
i społecznym, pomaga rozwiązywać trudności adaptacyjne oraz współpracuje
z rodzicami i nauczycielami.
Dba o dobrostan psychiczny dzieci i wspiera ich poczucie bezpieczeństwa i akceptacji.
*Asystenci dzieci z niepełnosprawnościami
Indywidualnie wspierają dzieci, które potrzebują dodatkowej pomocy
w codziennym funkcjonowaniu. Pomagają w czynnościach samoobsługowych, uczestniczą w zajęciach, wzmacniają poczucie samodzielności i bezpieczeństwa dziecka.
*Woźne oddziałowe
Nieocenione osoby dbające o porządek, czystość oraz domową atmosferę
w przedszkolu. Wspierają nauczycieli podczas codziennych czynności, a dzieciom towarzyszą z serdecznością i troską.

Nasza kadra to zespół, który współpracuje ze sobą z myślą o dziecku.
Wierzymy, że tylko w atmosferze wzajemnego szacunku, zrozumienia
i zaangażowania można stworzyć miejsce,
w którym każde dziecko poczuje się ważne, zauważone i wspierane.

  • PLAN DNIA

6:00–8:30
Schodzenie się dzieci, zajęcia indywidualne, swobodne zabawy w kącikach zainteresowań
Rozmowy z nauczycielem, czynności porządkowe i organizacyjne

8:30–9:00
Śniadanie

9:00–10:30
Zajęcia dydaktyczne z różnych obszarów edukacyjnych (np. językowe, matematyczne, muzyczne, plastyczne, ruchowe)
Zabawy kierowane i tematyczne

10:30–11:00
Drugie śniadanie

11:00–12:45
Zabawy i aktywność na świeżym powietrzu (plac zabaw, spacery, obserwacje przyrodnicze, gry ruchowe)
Czynności higieniczne i przygotowanie
do obiadu

13:00–13:30
Obiad

13:30–14:30
Odpoczynek poobiedni (leżakowanie, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej)

14:30–15:30
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci
Czynności porządkowe,
przygotowanie do podwieczorku

15:30–15:50
Podwieczorek

15:50–17:00
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci
Gry i zabawy stolikowe
Rozchodzenie się dzieci do domu

 

 

Powrót do strony głównej